28 Nisan 2012 Cumartesi

Ayyy bu hissettiğim Neee

  Bir kaç ay önce salak Zye kanıp inanıp tekrar affetmiştim ve barıştktan sonra yanlışlıkla bulabilme ihtimaline karşı bloglarımı silmiştim. Çok salakmışım lann !! O yüzden kısaca özet geçeyim. Ekimden beri (6 Aydır) hayatıma hiçç kimseyi sokmuyodum herkesle kanka el ense göte parmak şeklinde dolanıyordum. 6 Aydır bu şehirden tek adamı gözüme kestirmiştim onunda çıka çıka sevgilisi çıkmıştı bir tane. Ben yinede muhabbeti falan bırakmayayım demiştim onuda kanka yapmıştım kendime. Böyle ilk zamanlar gece sohbetlerine başladık sonra bi baktık buluşmaya başlamışız. Film izlemeceler falan derken lan dün akşam ne olduysa oldu. Ama nasıl güzel bir geceydi yaaaaa. Çok mutlu oldum. Ama kötü tarafı adamın hala uzakta da olsa sevgilisi var :// Bana resmen seni kaybetmemek için ne yaparım diye sordu. Ciddi ciddi sordu. Güya kızla da ayrılıcakmış. Ben yine pek heveslenmiyim. Aynı durumu taaaa lise yıllarımda da yaşamıştım boyumun ölçüsünü almıştım :) Bu arada karnı yastık gibi lann. Yakışıklı da olsa göbeksiz erkek kabul etmiyorum sanırım artık :D Ama o değilde kaç yıldır Zden sonra başka biriyle bir şeyler yaşadım. Hemde ondan 10 kat daha iyi hissettim. Çok heyecanlıyım öğretmenimle yasak ilişkim var :PP Çok bok kafalıyım çoook.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder