11 Mayıs 2012 Cuma

Günlerdir Moralim Yok !

Seninle facete geçirdiğim tripli gecenin ardından sonunda açıklama yapma ihtiyacını hissettin ve ertesi gün öğlen deniz kenarında buluştuk. Anlattın bana. Yine ayrılmak istediğini anlattın. Ayrıldığında hemen bir ilişkiye başlamak istemediğini anlattın. Benden hoşlandığını anlattın. Beni kaybetmek istemediğini anlattın. Akşam sevgilinle konuşup bu işi bitireceğini anlatın. Anlattın da anlattın. Seni o kadar kaybetmek istemiyorum ki ben hiç bir şey anlatamadım. Her dakika yanımda olsan sıkılmayacağımı anlatamadım. Yanındayken mutlu ve huzurlu hissettiğimi anlatamadım. Hayatında tek olmak istediğimi anlatamadım. Elini tutarak gezmek istediğimi anlatamadım. Durduk yere ulu orta sana hissettiklerimi göstermek istediğimi anlatamadım. Seni öptüğümde kalbimin kocaman oluşunu anlatamadım. Ve en önemlisi sen hayatıma girdiğinden beri kimseyi hayatıma almak istemediğimi anlatamadım. Çünkü anlatırsam senin için değersiz olacağına inandım. Çünkü senden önce hissettiğim duyguların senin içindekileri öldürme ihtimalini bildiğim için anlatamadım. Bu akşam İ ile birlikteydik. Normal arkadaştan öte göremiyorum onu. Ve o benden cevap bekliyor. Omzuma elini attı bir kere nasıl kaçıcağımı sapıttım. Ben senden başka kimsenin bana bir şeyler hissetmesini istemiyorum. Ve kimseyi üzmek istemiyorum. Ben hep üzülücem biliyorum fakat kimse üzülmesin istemiyorum. Hatta bende artık üzülmeyeyim. Aklımda ve ruhumda hissettiğim adamla olayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder