1 Mayıs 2012 Salı

Heyo Ben Salağım

Çünkü sürekli onu düşünüyorum. Dün gece aradı beni. pazar gecesi attığım mesaja resmen cevap vermedi ve bir gün sonra aradı beni. Sabah beni eve bıraktıktan sonra sevgilisi gelmiş teee nereden. Bütün gün onunlaydı sanırım. Bide barışmış. Ayrılacak ortamı bulamadım diyor bide. Hala beni kaybetmek istemediğini söylüyor. Görüşmek istediğini söylüyor. Alnımda salak mı yazıyor benim. Her türlü ikinciliğe razıyım falan mı yazıyor ? Açıkça söyledim artık görüşemeyeceğimizi. Bu durumun bana yakışmayacağını ve ikimizinde buna devam edersek üzüleceğimizi. Görüşemeyeceksek seni gördüğümde içli bir merhaba derim diyor. O kadar içleneceksen  ayrıl madem dedim. Şu anda ayrılacak gibi gözükmüyor ama bende kendimi bu yüzden üzdürecek değilim. Benimle görüşmek isteyen adam elindekinden vazgeçip fedakarlık yapacak. O zaman nasıl istiyorsa öyle olur ama bu şekilde onunla görüşemem. Köpek gibi görüşmek istesem de bu fırsatı ona veremem. Özler mi acaba beni. Ben ona dokunmak onunla vakit geçirmek sesini duymak istiyorum. O da ister mi ? Her an aklımda benim peki ben onun aklına geliyor muyum? Off ne olur beni aklından atamasın. ben Z'den sonra başka birine bu kadar fazla bir his beslememiştim. Ayrıca çok uyumluyuz sürekli neşeliyiz birbirimize dokunmayı seviyoruz. O da bir şeyler hissettiğini söylüyor. O kızı sevip sevmediğini sordum dolaylı yollardan sevmediğini ima etti. Neden bırakamıyor peki ?? Ya da sadece beni ikna etmeye çalışıyor. Bana evet dedirtmeye çalışıyor. Ama ben duygusuz değilim ki kapılırsam ne olacak bana ? Şimdiden aklımdan çıkmıyor ya biz görüşmeye devam edersek seversem aşık olursam ne olacak ? Bu erkekler gerçekten kalpsiz !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder