7 Mayıs 2012 Pazartesi

Offffff

İçim iyice sıkıldı bu durumdan. S le dün gece buluştuk. Arkadaş kalamadık. Sevgili olamadık. Ama bu aramızda geçenleri değiştirmedi. En yakın arkadaşımdan azar işittim. Hata yaptığımı söylüyor. Bende farkındayım hata yaptığımızın. Söylüyorum da bunu S e. Hala kız arkadaşı var. Ve ben her geçen gün ona bağlanıyorum. Onunla olmak istiyorum. Onu istiyorum. Ondan ilgi görmek istiyorum. İsteklerim bitmiyor fakat bu durumda isteklerimi karşılayabileceğini düşünmüyorum. Ayrılsa bile aklımda hep soru işareti kalacak beni de bir gün başkası için terkeder mi diye. Ama hissettiklerimi de hafife alamıyorum. Korktuğum şeyler de var. Belki sevgilim olsa bu kadar endişelenmezdim fakat sevgilim bile değil. Z ile sırf bu yüzden bir kere 1 ay boyunca strese girmiştik. Benim artık kendimi toplamam lazım. tam 2 ayım var sınav için. Ve ümitsiz bir aşka düşmek istemiyorum. Yaralanmak istemiyorum. Belki de çoktan yaralandım. B doğru söylüyor. Onun kadar güçlü değilim. Ve bu durumdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Sonucunda beni mutsuzluk mu bekliyor mutluluk mu bekliyor bilsem belki daha kolay olacak. Neredeyse çevrem dışında tanımadığım bir insan için bu kadar düşünceli olmam normal mi bilmiyorum. Çok soru var kafamda. Beni yine aramayacak biliyorum. Ve bu sefer ben hiç bir şekilde aramamalıyım. Artık bu ilişkiye yön verme zamanı geldi. İki üç günlük bir heves olmak istemiyorum. En azından öyle bir niyeti yoksa görüşmem devam ederim hayatıma. İnşallah kötü bir şey olmaz. Aileme böyle kötü bir şey yaşatmak istemiyorum. Bende böyle kötü bir şey yaşamak istemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder