12 Haziran 2012 Salı

Bu Sefer Ne Hissettiğimi Biliyorum ''Kıskançlık''

 Evet evet resmen kıskanıyorum.. Düzenli olarak görüşüyoruz artık sevgili olduğumuz besbelli fakat benim ki hala oralı değil biri sorsa inkar edicek o derece ! Bir de dün gece aradım antalyadan dönerken. Belki otogardan beni alırsa biraz zaman geçiririz falan diye ne söylesin bana marmaris yolundaymış. Bütün gece sabaha kadar arena da eğlenmiş coşmuşş etmiş ne halt yediği belli değil. Uykusuz kalmış beyfendi şimdi de telefonlarıma cevap vermiyor ya uyuyor ya da bunaltmak istemiyor kendini. Özlesin aklı başına gelsin diyeceğim de bu adamların aklı başına dünya dursa gelmez. Hatta ve hatta götlerinden sıçan girse yine gelmez.. Sıkıldım valla iş güç durumlarım belli değil, yaşayacağım şehir belli değil, adamı bir daha görebileceğim bile belli değil ! Bunaldımm sıkıldıımm geberdimm bittimmm hadi bye !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder