28 Mart 2013 Perşembe

YENİDEN MERHABA

Evet tam 6 aydır yazmıyorum.. İçim patlayacak sanki yazmamaktan. Her şey çok farklı hayatımda her şey çok değişti, ben çok değiştim. Beni sevmekten vazgeçmeyeceğini söyleyen bir adamı sevdim. Bana mutluluk vadeden bir adama inandım. hemen şimdi ki durumumuz geçmesin aklınızdan. Gayette görüşmüyoruz şu an çok sinirliyim zaten. İnandım sevdim sevildim... Sonra yavaş yavaş kıskançlıklar başladı, anlaşmazlıklar başladı, aramızdaki sağlam ip incelmeye başladı.. Kendi açımdan ipin incelmesi sevgimi inceltmedi ama onun ne hissettiğini tam olarak algılayamıyorum. Değişen başka şeylerde var.. Ekim'in son haftası kalıcı olarak evime döndüm. Benim için iyi olan bir süre sonra onun için kötü olmaya başladı çünkü bu sefer o 6 saatlik yol gidip gelmeye başladı. Tam olarak huzurlu mutlu hiç olamayacağız sanırım. Değişen bir şey daha, evimde yalnız kalmayı öğrendim, hala radyoyu açıp uyuyorum ama olsun.. Hayatıma hedefler koymaya hayaller kurmaya başladım. Arada bir de piyango bileti alıyorum hep amorti çıkıyor ama olsun belki bana da gökten para yağar o küçük kağıtlar sayesinde.. Kötü giden şeylerde var işler çok çok agresifleşti, müşterilerle uğraşmak dinlemek ağır gelmeye başladı.. Bankada kayıtlı olan numarasını arıyorum müşterinin eski karısı çıkıp bir daha arama değiştir numarayı diyor. E be manyak kadın ben ne yapabilirim madem çok arıyorlar söyle git dilekçe ver numara bana aittir diye. Yok illa bağırıcak ya eski kocasını bi nebze hayatına soktuğum için, o bağırtılar götüne girsin senin pis aşifte.. Diğerleri daha ayrı manyak genel müdürlük manyak manyak olmayan yok bence iş dünyamda.. Yaz geldiği için belkide evime ısındım alıştım. Buranın kışı çekilmiyor. Karanlık ıssız. Sokakta yürürken ödüm patlıyor. Bir kış daha burada çalışacaksam eğer ya araba alacağım ya da kiraya çıkacağım.. Olmuyor çünkü.. Sevgilim ile ilgili de bir karar almam lazım. Çok fazla çabaladım ilişkimiz bitmesin diye artık ondan bir çaba gelmesi lazım. Elde edene kadar ikna etmek için neler yaptı, şimdi neler yapıyo.. Benim için senden öncesi mühim değil diyen adam azıcık mutlu olalım neden önce ben girmedim hayatına diyip efkarlanıyor... Bilmiyorum nereye gidiyorum bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder