16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bu Sefer Sadece Zamansız Çıkmış Anılar Var



  Sende başkasına dokunuyorsun bende.. Ama yine de gözlerimi dolduran yaşlar seninkini de dolduruyor mu ??



Sevgiliiiiii Sevgiliiimmmm,
     
  Bu mektup doğum günü kartın aslında bebeğimm :)  Hazır doğum günü kartı aradım fakat bulamadımm ve hediyenin erken sana ulaşmasına karşın tam doğum gününde sana ulaşıcak bu mektubu hazırladımm.. Şu anda ben daha  23 üme girmediğim için görüntü olarak benden 2 yaş büyük olcaksın ta ki eylül e kadar :)  Ama sakın endişelenme hala sakallarını kesince benden küçük gösteriosunn ve ayrıca çoook yakışıklısınn bebeğimmm :):):)  
     Seni her an içimde hissediyorum, kalbimde, düşüncemde, hislerimde bebeğimm… Yine uzaktayız.. Geçen yıl da yaz okulu bittiği için tam gününde beraber olamamıştık ama o kadar süre geçmesine rağmen seni o ilk birbirimizi tanımaya başladığımız zaman ki kadar seviyorum.. Ve gerçekten hiç sıkılmadım seninle olmaktan.. Seninle evde ayrı odalarda boş boş otururken bile mutlu oldum.. Ya da birbirimizi koridorda kovalarken :)  Üstüne bide şakayı abartıp kavga ederken.. Hep mutluydum ve hep mutluyum seninle.. Bir şeyler ters gidiyor belki hayatlarımızda uzak düştük ama içimde hep bir umut yine aynı güzel şeyleri yaşayabileceğimiz zamanlarımız olacak.. Beraber pazara gidicez sebze tarafından giyim tarafına girmeye ikna edicem senii ve ya özel bir gün için 10 saat hiç oturmadan elbise arıcaz alışveriş merkezlerinde :)  Pastalı şaraplı mumlarla dolu masalarımız olacak.. belki o masalarda bir gün gerçekten masa için alınmış masa örtümüz olacak :)  (Tül masa örtümüzü de seviyorum tabi ki). Ben geceleri uyurken korkucam ve seninle uyumak isticem.. Yere örtü sericez :D İstediğimiz kadar film izlicez ve sen büyük ihtimalle uyucaksın :)  Senin yeni yıkanmış pijamalarını giyicem.. Bana boş bir çekmece ayırmak zorunda kalacaksın :D Yılbaşında camlara spreyle aşkımızı yazıcam ve aylarca orda kalacak.. Yazıcının mürekkebini fotoğraflarımızı çıkararak bitiricem.. Yeni fotoğraflar çektiricez.. Kar yağdığı zaman kardan adam yapıcaz ve eldivenlerim ıslandığı için seninkilere saldırıcam :) Ve daha yaşayacağımız bir çok şey olacak.. Bi gün beraber mısır tatili yapıcaz.. Çadırlarımızı alıp deniz kenarında kamp kurucaz.. Beni bozcaada ya götürüceksin ! :D(oraya seninle gitmek çok istiyorum.) Sana harry potter ın asasın alıcam ve vampirlerden bayılana kadar söz edicem :)  Gündemden uzak kalmıcam yoksa sen kızıyosun :) Belki bi süre sonra beraber yurtdışına gidicez belki de iş bulup yaşıcaz.. Kısacası çok şeyler yapıcaz birlikte.. Benim hayallerim bunlar.. Hissettiklerim bunlar.. Kısmetimizde varsa olcak.. Ve olursa mutlu olucaz..

Ben seni dünyalar hayaller mutluluklar kadar çok seviyorum hayatımm..

Doğum günün kutlu olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder