5 Mayıs 2012 Cumartesi

Ne Oluyor Yahu

Bu akşam İ ile buluştuk. Antik tiyatroda konsere gittik. Orda sıkıldık sahilde adress e gittik. Antik tiyatroya topuklu ayakkabıyla gittiğim için İ elimi sürekli tutmak zorunda kaldı. Lale hoca da bizi gördükten sonra imalı imalı gülücükler gönderdi :) Sonra düz yolda bile koluna girdim ohh :)) Dolmuşlara giderken bir an elini uzattı tuttu elimi. Anlam veremedim. Bi başlangıç mı istiyordu benden. Biraz tutup bıraktım. Antik tiyatroda bizim sınıftan kıvırcık sarı saçlı hatuna fotoğrafımızı çektirdim. Face'e koydum ve çok geçmeden S yazdı. İşi gücü arkadaşça görüşmek. Senden etkilenirim görüşmeyelim diyorum. Öyle olmaz böyle olmaz diyorum. Ne oluyo anlamıyorumm yarın akşam için söz verdirdi bana. Film izlicez ?? İzleyebilcez mi acaba. Belki başta izleriz. Sonra ne olucak ? Offf alışveriş yapmam lazımm giyicek bir şey bulamıyorum yaz geldii.. Yarın akşam anlıcaz bakalım ne kadar arkadaş kalabileceğimizi. Kalamazsak direticem bu sefer. Bir şeyler hissettiğimi de söyledim. İçimdekilerin çoğalmasını istemediğimi de söyledim. Bu şekilde ona karşı olan çekimimi bitirmeye çalıştığımı da söyledim. Söyledim de söyledim işte.. Hadi görüşürüz beybiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder